Klar til at hjælpe dig
Vi vil gerne hjælpe dig. Så hvis du har spørgsmål til vores produkter, levering, returnering eller din garanti – så tøv ikke med at kontakte os. Hvis du vil have svar hurtigt, så kan du med fordel benytte vores chat.
Ofte stillede spørgsmål
Hvis du har et spørgsmål til vores produkter, levering eller andet – så er der helt sikkert nogen der har stillet det samme spørgsmål før. Derfor har vi forsøgt at samle alle de oftest stillede spørgsmål her på siden, så du hurtigt kan finde svar.
100 dages fuld returret. vær opmærksom på at vi kun tager ubrugte varer retur. Vi anbefaler derfor at vores varer testes på blødt underlag. Vi vil også gøre opmærksom på, at anbragte etiketter ikke må fjernes og at varerne ikke må være beskidte. Det skal være muligt for os at sælge varen som ny igen. Tak for din hensynsfuldhed 🙂
Returnering er gratis hvis du kontakter os inden returneringen og får tilsendt en label til returneringen.
Du returnerer varer ved at sende varen til vores adresse:
Ushi ApS
Niels Bohrs Vej 6
DK-6700 Esbjerg
Husk at vedlægge dit ordrenummer.
Hvis vi skal afholde returneringsomkostningerne skal du kontakte os inden returneringen og få tilsendt en label til returnering.
Hvis du ønsker at ombytte en eller flere vare så skal du foretage en returnering og lave en ny ordre. På den måde kan du også se om varerne er på lager.
Vi tilbagefører dine penge så snart din returnering af modtaget og kontrolleret. Der kan gå op til 7-10 hverdage, men går som oftest meget hurtigere. Pengene bliver sat ind på det kort der er brugt til betalingen.
Din 10 års garanti gælder fra varens købsdato og ved brug af garanti skal faktura og certifikat for varerne kunne fremvises.
Vi indsamler aktivt anmeldelser på Trustpilot og andre platforme. Blandt andet bruger vi Google Reviews, Facebook Reviews og som før nævnt Trustpilot. Vi hører gerne din ærlige mening om vores service og produkter. Hvis du har brug for et konkret svar på en henvendelse beder vi dig kontakte os direkte på mail, chat eller telefon.
Hvis en vare er beskadiget eller defekt, skal du oprette en sag hurtigst muligt. Send gerne billeder af skaden eller defekten, så vi hurtigere kan behandle din sag. Du kan sende din reklamation til kundeservice@ushi.dk.
Du kan tracke din pakke med det tracking nummer du har modtaget på mail eller SMS. Du kan tracke pakken i henholdsvis GLS eller DAO systemerne her:
https://www.dao.as/privat/find-din-pakke
https://gls-group.eu/DK/da/find-pakke
Hvis dit trackingnummer er bortkommet kan du tage kontakt til os og få dit trackingnummer, ved udlevering af dit ordre nr. og din e-mail.
Når du handler på ushi.dk tager vi din sikkerhed meget seriøst. Derfor er alle betalinger med two-factor-authentication, som betyder at du skal bekræfte din identitet vha. f.eks. NemID eller SMS, og der bliver sendt en bekræftelse til dig helt automatisk i løbet af betalingsprocessen.
Derudover er al data sendt fra serveren krypteret ved hjælp af SSL. SSL er et sikkerhedscertifikat der krypterer data.
Dine data ligger også på sikre servere og kan kun tilgåes strengt nødvendigt personale. Betalingsdata bliver kun behandlet af QuickPay og Clearhaus.
Vi arbejder på hurtigst muligt at få udsolgte varer på lager igen. Vi vil som regel angive en ca. leveringsdato på produktsiden. Hvis du ikke kan finde information om leveringsdato er du velkommen til at kontakte os.
Vi afsender pakker med enten PostNord, GLS eller DAO. Du kan få pakken leveret til pakkeshop eller til din private adresse. Vi betaler for fragten hvis du vælger at modtage din pakke i en pakkeshop. Hvis du vil have leveret din pakke til din private adresse, betaler du selv for leveringen. Vi sender også pakker til Grønland, læs mere om det her.
Vi sender pakker til Grønland. For at se vores leveringstider og forsendelses priser til netop Grønland, kan du læse mere på siden her.
Adresse
Ushi ApS
Niels Bohrs Vej 6
DK-6700, Esbjerg
Kundeservice
Åbningstider
Man – tors 09.00 – 15.00
Fredag 09.00 – 14.00
Pakker sendes kl. 14.00
Ushi ApS
Niels Bohrs Vej 6
DK-6700, Esbjerg